Journey into Creativity: before 2018

Λίγο πριν κλείσει η χρονιά, λίγο πριν κάνουμε βουτιά στο 2018, είναι ευκαιρία να κάνω τον απολογισμό για τη χρονιά που σιγά-σιγά φεύγει! Δε θα αναφερθώ στα προσωπικά, γιατί ήταν μια χρονιά με πολλές αλλαγές..., που τελικά μόνο αν τις αντιμετωπίσεις με θετικότητα και αφήνοντας τα «γιατί» μπορείς να προχωρήσεις! Και αυτό το εννοώ!!! Όσοι το τηρείται, γνωρίζετε! Όσοι όχι, ξεκινήστε να το εφαρμόζεται!

Ας προχωρήσω όμως στον απολογισμό του blog, όχι μόνο για τη χρονιά που τελειώνει, αλλά για την έως εδώ πορεία του. Όσοι διαβάσατε τη συνέντευξη μου στο Inkstory (όπως αναφέρει ο Παναγιώτης για το blog του: «Το Inkstory είναι ένα blog που έχει ως σκοπό να σε βοηθήσει να βελτιώσεις το γράψιμο σου, να βρεις νέες ιδέες και να χτίσεις ένα επιτυχημένο blog»), το blog "Journey into Creativity" ξεκίνησε αρχικά για να προβάλω τα χειροποίητα κοσμήματά μου.

Tο 2012 μου δωρίζει ο άντρας μου, στα γενέθλια, μία φωτογραφική μηχανή DSLR και την επομένη, στις 19 Αυγούστου, δια μαγείας —φυσικά προϋπήρχαν όλα στο μυαλό μου— ξεκινάει το blog με τη σημερινή θεματολογία του, κυρίως με κατασκευές, δημιουργία, φωτογραφία.

Το ταξίδι ξεκινάει με την πρώτη φωτογραφία, όπως αναφέρω και στην πρώτη μου ανάρτηση  Let's start!

Η ιδέα του "Journey into Creativity" ξεκίνησε βασιζόμενη στο «μία εικόνα ίσον με 1000 λέξεις», δηλαδή ήθελα να παρουσιάσω την κατασκευή από την αρχή ως το τέλος μόνο με φωτογραφίες! Δεν ξέρω αν το πέτυχα... και έτσι στην πορεία αυτό άλλαξε (με είχατε βοηθήσει πολύ σε αυτό).

Κάνω αυτό που αγαπώ (το αγαπώ), αυτό που με εξιτάρει (με εξιτάρει να ψάχνω νέες ιδέες με απλά υλικά), που με αποφορτίζει (από δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου —από μια δύσκολη μέρα), που με γεμίζει πλήρως (απλά με γεμίζει με όλη τη σημασία της λέξης): να δημιουργώ και να φωτογραφίζω! 

Εκείνο το καλοκαίρι, όταν ξεκινούσα, δε μπορούσα να φανταστώ που μπορεί να φτάσει ένα blog... Θυμάμαι τη χαρά που έκανα όταν είδα την πρώτη αναδημοσίευση, την πρώτη που «ανακάλυψα», σε ξένο site! 

Από τότε πολλές κατασκευές μου έχουν δημοσιευτεί σε ξένες σελίδες και blog (μπορείτε να δείτε την κατηγορία "Press"). Φαντάζει τρομακτικό πολλές φορές, γιατί εκεί «έξω» είμαστε χιλιάδες δημιουργοί...

Στον ελλαδικό χώρο, τα κορίτσια του ftiaxto.gr, αναφέρουν στην ανάρτησή τους για το blog Journey into Creativity: Μια Ελληνίδα δημιουργός ως «...η ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς»! Και δική μου έκπληξη, όταν τη βλέπω!

Εν συνεχεία έρχεται η πρόταση από τα κορίτσια του online περιοδικού C2 Magazine, να ενταχθώ στο δυναμικό του (το τελευταίο μας τεύχος Νο 7 το ξεφυλλίσατε;). Ξεκινούν τα craft party με πρωτοπόρο σε αυτά EfZinCreations.

Και λίγο πριν κλείσει η χρονιά δέχομαι δύο προτάσεις, για τα έντυπα περιοδικά τους, από Ιταλία και Δανία. 

Η γλυκιά Alessandra, συνεργάτης στο ιταλικό περιοδικό CASAFacile δημοσιεύει τα Mandala Christmas stars στο εορταστικό-χριστουγεννιάτικο ένθετο τεύχος του.
Το "Journey into Creativity" βρίσκεται ανάμεσα σε blogger από όλο τον κόσμο: την Andrea από το the.beauty.dojo, την Rosy από το love decorations και την Ashley Rose από το Sugar & Cloth.

Ανάμεσα σε blogger βρίσκονται και οι κατασκευές Money gift και Alternative Christmas tree στο δανέζικο περιοδικό Hendes Verden στα δύο τελευταία τεύχη του (Nr 68, 69).



Σε όλα τα παραπάνω δε μπορώ να παραβλέψω τα όμορφα λόγια που ακούω από υποστηρικτές του blog, από νέους φίλους, από άλλους blogger! Για όλα είμαι πραγματικά ευγνώμων! Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Όλα αυτά τα χρόνια, πέρασαν παραπάνω από 5, πραγματικά ήταν και είναι ένα ταξίδι στη δημιουργία. Ένα ταξίδι με νέους σταθμούς, νέους συνεπιβάτες, νέες ανακαλύψεις, νέες προκλήσεις! Ένα ταξίδι που δεν τελειώνει...

Αν μου δίνεται το δικαίωμα να δώσω μια συμβουλή, αυτή θα ήταν να είστε αυθεντικοί και να αγαπάτε αυτό που κάνετε, ό,τι κι αν είναι αυτό, ώστε να μπορέσετε να το στηρίξετε! Εμπνευστείτε από τους γύρω σας και συνεχίστε με το δικό σας στυλ.

Θα κλείσω εδώ το μικρό ταξίδι του απολογισμού με αυτό που υποστηρίζει ο Παναγιώτης, και συμφωνώ απόλυτα: «Αν έχεις αλλάξει τη ζωή ενός και μόνο αναγνώστη μέσα από τα άρθρα σου, το blog σου είναι τεράστιο»!

15 σχόλια

  1. Εγώ έχω δηλώσει φαν από την αρχή αν και το στυλ μου απέχει χιλιόμετρα από το δικό σου. Δεν μπορώ όμως να μη χειροκροτήσω την δημιουργικότητα που είναι πάνω από το στυλ και αυτό είναι που με εξιτάρει σε όλα! Λατρεύω τους δημιουργικούς ανθρώπους, τους ανθρώπους που δεν κάθονται σε ησυχία...

    Για τις διεθνή αναγνώριση της δουλειάς σου θα πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ ... μπράβο μέσα από την καρδιά μου και επιτέλους υπάρχουν και στην Ελλάδα diy bloggers!

    Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις Άννα και εύχομαι επιτυχίες παντού :)


    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, θυμάμαι που με «ξετρύπωσες» από το Craftgawker και σου έκανε εντύπωση, ότι είμαι από Ελλάδα (ήταν και ελληνικό το θέμα με τα σπιρτόκουτα...)! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την υποστήριξη :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που διαβάζω τις όμορφες επιτυχίες σου καθ χαίρομαι που συνεργαζομαστε στο περιοδικό! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρω μου και εγώ χαίρομαι που συνεργαζόμαστε στο περιοδικό (είμαι περιτριγυρισμένη από ταλαντούχα κορίτσια)! Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  3. Το αξίζεις πραγματικά Αννούλα!!! Είμαι μια από τις Fan σου και σε θαυμάζω πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, Έφη μου, Έφη μου!!! Τι να πω και εγώ; Μου αρέσουν κι εμένα τόσο πολύ όλα αυτά που κάνεις! Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ πλούσιος απολογισμός! Είναι τόσο ομορφο να βλέπεις blogs να ανθίζουν την ώρα που άλλα τα εγκαταλείπουν...
    Καλη δημιουργική συνέχεια στη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλώνω εννοείται μεγάλη φαν σου Άννα και πολύ χαίρομαι για την πορεία σου προς την αναγνώριση! Εύχομαι και εις ανώτερα γιατί πραγματικά το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύ!!! Για ό,τι χρειαστείς, μη διστάσεις!!!

      Διαγραφή
  6. Λατρεμενο blog, λατρεμενες δημιουργιες και παντα αποτελεις έμπνευση και ως δημιουργός και ως άνθρωπος! και είμαι διπλά χαρούμενη που αυτό το αναγνώρισαν και εκτός συνόρων! πάντα όμορφες δημιουργίες και χαμόγελα και παντα το καλύτερο εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Άννα, καταρχάς χρόνια πολλά και χαρούμενο το νέο έτος με υγεία, αγάπη, χαρά, δημιουργικότητα και μπόλικες επιτυχίες σε εσένα και τους αγαπημένους σου.

    Θα ήθελα καταρχάς να δώσεις πολλά ευχαριστώ στον άνδρα σου και την απόφαση που πήρε το 2012 για να σου κάνει δώρο μια DSLR. Λατρεύω να χαζεύω τις φωτογραφίες σου και να παρατηρώ τις εντυπωσιακές δημιουργίες σου και εύχομαι πως θα το κάνω για αρκετά χρόνια. Θεωρώ πως για να θεωρηθεί επιτυχημένος ένας blogger και το blog του, θα πρέπει να παρέχει κάτι στους αναγνώστες του. Με μεγάλη μου χαρά μπορώ να πω πως έχεις επιτύχει σε αυτόν τον τομέα!

    Σε ευχαριστώ που με ανέφερες στο άρθρο σου και είναι τιμή μου που βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι εστιάζουν σε αυτά που γράφω και αναφέρω στα quotes μου. Σου εύχομαι άλλη μια χρονιά γεμάτη από επιτυχίες και δημιουργικότητες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη έκανες ποδαρικό στο blog!!! Είμαι σίγουρη, ότι το blog θα έχει καλή τύχη, για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε!!! Εύχομαι κι εγώ από τη μεριά μου μια καλή, χαρούμενη, φωτεινή χρονιά με πολλές επιτυχίες (προσωπικές και επαγγελματικές). Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να είσαι σίγουρος πως από τότε που «συναντηθήκαμε» (ιντρενετικά) και ανακάλυψα το blog σου διαβάζω όλα τα quotes σου!

      Διαγραφή
    2. Μα τι καλά, ποδαρικό σε blog; Τέλεια! Εύχομαι να σου φέρω τύχη για το 2018 και μπόλικες επιτυχίες! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και, φυσικά, που διαβάζεις τα quotes μου, τα οποία απ' ότι φαίνεται έχουν πέραση :P

      Διαγραφή